donderdag 5 juli 2012

Zomer?

Jeee, eindelijk wil mijn computer me weer telaten op mijn blog. Ik heb eerlijk gezegd weinig moeite gedaan om via andere kanalen mijn blog bij te houden. Het plaatsen van foto's wordt er dan ook niet echt makkelijker op. Hopelijk mag ik blijven haha!

Ik heb zo ontzettend veel gedaan de afgelopen tijd, internet is een onuitputtelijke bron van inspiratie en ik vind zoooo veel dingen leuk! Al blijft google een beetje hangen bij het onderwerp haken moet ik eerlijk bekennen.
Mijn laatste project is een kussen voor op mijn saaie lichtgrijze bank. Daarmee heb ik 3 gehaakte kussens af, en wat word ik toch blij elke keer als ik die mooie kleuren zie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

passiflora

passiflora
elke keer als een passiebloem opengaat in mijn tuin hoor ik zachtjes: Tadaaa!!