maandag 18 februari 2013

Na 4 dagen zware griep heb ik genoeg van het niks kunnen doen. Ik heb vanmiddag een glutenvrije citroencake gebakken en na een dik plak cake en een kop kruidenthee met de (ook zieke!) kids MOET ik even achter de computer om wat inspiratie door mijn hersens te laten waaien. Ik had vlak voor de griep me velde nog een uiltje gemaakt, naar het patroon van amigurumi-haken.be: een meisje in leuke kleurtjes en met een wit bloemetje op haar koppie. Ook was ik begonnen met een pannenlap maar die doet inmiddels leuk dienst als onderzetter onder een glazen vaasje met jawel: gehaakte bloem erin. Ik hoop dat ik morgen naar buiten kan, ik hoor de vogeltjes kwetteren zodra ik een raam open zet!


3 opmerkingen:

  1. mooie uiltjes, en hopelijk ben je weer helemaal fit en gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo schattig dat kussen !
    en beterschap hoor meis, die griep is behoorlijk hardnekkig ziek maar goed uit

    xx
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Anja!
    De uiltjes passen precies bij de bloemen op het kussen. Een heel fris geheel. Sterkte en beterschap!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen

passiflora

passiflora
elke keer als een passiebloem opengaat in mijn tuin hoor ik zachtjes: Tadaaa!!